søndag 1. mars 2015

Back to basics.

Det har vore lite skriving i det siste, men årsaken er enkel. Det er lite å skrive om.

Etter den katastrofale konkurransen, har eg arbeidd med årsaken. Den "langvarige og djuptgåande" analysa har påpeika eit par enkle ting. Balansen må verte betre, så no trener eg balanse. Avtrekket er for dårleg, så her trener eg avtrekk.

Kontakten med kornet har vorte dårlegare, så no skyt eg mykje mot blank bakgrunn for å betre kontakt , fokus og avtrekk.

Det gjev sakte resultat, men eg må vel berre sjå i augene at pistolskyting krev trening.

Den må vere fokusert, målretta og planlagd. Så det held eg på med no. Sakte kryp flugene nærare midten.

Legg ved treningsskiva frå siste trening. Her er 18 skot, etter at eg har skote 30 skot i kulefanger. Ein viss framgang er det jo på trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar